Pannkaksdag

Idag har jag suttit hela förmiddagen och eftermiddagen med mina klasskompisar och jobbat med skolarbetet. Man blir lite trött men efter att jag tränat och käkat vattenmelon är jag pigg som en lärka. Thom var ledig idag också så han var snäll och fixade pannkakor till lunch åt mig. Jag hade köpt sojamjölk som behövde ta slut innan jag drar nästa vecka.

Och jag undrar varför jag alltid är så pigg och produktiv på kvällen. Jag sitter alltid med skolarbete och segar på dagarna men jag borde vända på det. Trots att jag borde vara trött nu springer jag ändå runt i lägenheten och vattnar blommor, plockar, och förbereder Siesta nästa vecka. Helt sjukt att jag börjar packa till en festivalhelg långt innan Johanna började planera sin obestämt långa tid i Australien. Men sån är jag och sån är verkligen inte hon. Nu ska jag springa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0