Allt mitt är ditt

Har så himla mycket att göra denna veckan. Eller kanske inte så där mycket olika grejer men ska läsa en bok på 300 sidor till torsdagkväll och har på två dagar läst 130. För dåligt, får sitta hela kvällen. Det värsta är att jag tycker den är rätt tråkig också. Har så mycket annat att tänka på.
Till exempel vill jag lyssna på musik och drömma mig bort. Mycket viktigt att göra det ibland, finns absolut med på min Att göra-lista. Tror för övrigt att jag ska ta och skriva en sådan nu så mitt liv blir någorlunda konkret. Sen läsa. Tills jag dör. Då ska jag titta lite på Lost för det är jag väl ändå värd då.
Och så måste jag dela med mig av hur det såg ut på Morgonpasset i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0