Tre filmer du ska älska

Jag har sett tre himla bra filmer den senaste tiden. Jag vet jag sa att jag inte kollar så mycket på film men fick väl känsla helt enkelt.
Först: Paper Heart!
Egentligen räcker det med att Michael Cera är med i en film så gillar jag den. Men denna film handlar om kärlek där Michael och Charlyne är gulliga. Den är inspelad som om den vore en dokumentär men det är det inte. Sååå... se den! Michael Cera är med!
Sen: Nowhere boy
Filmen om John Lennons ungdom. Låter kanske tråkigt men den var faktiskt riktigt bra! Mysiga engelska miljöer och jag tror jag är hans mamma, haha.
Sist men inte minst: The boat that rocked
Känner mig lite efter som inte sett den tidigare men nu har jag gjort det och jag älskade den. Inte minst för att det var skådespelarna från min älskade IT Crowd-Tvserie. Deras humor är fantastisk, lite engelsk sådär.
Trodde det skulle vara någon slags dansfilm men det visade sig vara en härlig komedi om piratradio. Mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0