You want to know beneath the snow

Idag när jag öppnade ögonen på morgonen kändes rummet annorlunda. Det var ljust och kändes juligt och jag förstod inte varför. Tänkte att det ser ut som om det skulle vara snö ute så jag satte mig upp i sängen och tittade ut genom fönstret. Mycket riktigt, snön är här och denna eftermiddag ser ut att bjuda på ännu mer.
Jag gillar snö och det är i alla fall mycket bättre än gårdagens ösregn och storm. Köpte vinterskor igår också så jag är redo. Kan ju inte gå i Converse året om, tyvärr.
Och vädret gör mig sugen på att baka och göra julgodis. Funderar på att ägna kvällen åt det om jag känner att jag har tid. Men det har jag nog. Trots att jag känt mig stressad ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0