Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

Dricker kaffe med mjölk som gick ut för tio dagar sedan för har inte orkat köpa ny för den är inte klumpig än.

Det är kallt och jag har på mig T-shirt, tjocktröja, långkalsonger, mjukisbyxor, tjocka strumpor och dunsockor. Och så en filt för säkerhets skull.

Det har knappt gått en vecka på den nya kursen och jag känner mig redan stressad. Så mycket att göra, så lite kunskap jag ännu har för att genomföra det.

Kryper upp mer i soffan och tänker att jag borde sätta mig in i skolarbete nu. Men kaffet luktar gott och Brunchrapporten får man lyssna på för det är allmänbildande.

Måste diska. Och kanske handla. Och packa ihop mitt liv i lådor igen. Men öl i gott sällskap lockar ikväll och det är väl för väl det för jag behöver lite mänsklig kontakt och socialt utbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0