Festivalgenomgång

Åh sommaren är slut sedan länge. Peppar nästa års festivaler och saknar de jag varit på...

1. Grönt armband - Öland Roots 2007. Min första festival som var kort men underbar. Gav mersmak helt enkelt

2. Brunt med gul text - West Coast Riot 2008. Stadsfestival i Göteborg med favoritbandet NOFX. Loved it!

3. Neongrönt med rosa text - Emmabodafestival Störd och Fin 2008. Hade solsting men var lika glad för det. Kände bara Fia men träffade nya och underbara människor

4. Ljusblått armband - Öland Roots 2008. Känns som den gick väldigt snabbt trots alldeles för lite sömn. Minns den som lagom dekadent.

5. Inget annat än Emmabodafestivalen 2010. Bästa festivalen jag varit på, trots all misär!

6. Rosaorange armband - Siesta! 2010. Kall festival som gav mig träningsvärk. Bästa sättet att starta sommaren på!

7. Blått armband - Popaganda 2010. Stadsfestival i Stockholm innan sommaren fick vara slut. Galnaste och mest sömnlösa jag varit på.

Och så Hultsfred 2009 då. Har inte kvar det armbandet för det var av plast. Det var en för mig veckolång festival. Blöt men så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0