Höstlisa, går snart i ide

Hemkommen från Norrköping (igår), sitter och försöker plugga men är trött så jag dör. Drar till lilla skithålan ikväll, opepp men också lite opepp på att sitta en till vecka här. Dags att planera nästa resa till gudvetvart?

Nkpg var fint och det var Johanna med! Humorhimlen i P3 var skojsigt med, stirrade på Josefin Johansson mest hela tiden och det gjorde jag dagen efter när hon gick förbi mig på Myrorna också (jag vill vara Josefin! haha). Men så stirrade jag på Hanna Fahl, Kodjo och Germund Stenhag också.

Tror det är lördagsnatten som är anledningen till tröttheten. Sov de fyra timmarna på bussen hem igår och sedan tio timmar till i sängen. Skulle lätt kunna sova resten av dagen också. Jag är en sådan mes.
Men det är kallt och mörkt ute nuförtiden för det är höst och då vill jag sova mest hela tiden. Men åh så vackert vädret var i lördags, jag och Johanna promenerade till stan och hade oss.


Johanna i sitt rum och jag på studentfest

Kommentarer
Postat av: Falknikita

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 14:00:15
URL: http://falknikita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0