Fredagen igen

Det är äntligen fredag och snart drar jag till Öland med kära vänner. Glömma bort hur lite jag presterat med skolarbete. Men så länge läser jag min Woodstockbok, den är snart slut. Sen börjar jag nog på Mörkrädd av Andreas Roman. Om jag vågar, jag kan ju testa i alla fall. (Jag tror den är värd mycket mer än de 20 kronorna jag betalade för den och det hoppas jag verkligen)

Tills vidare kan ni ju lyssna på min kickass spellista som heter Augusti din jävel fast att det är september. Den innehåller t ex Ludwig Bell, Shout out louds, Johnossi, Den svenska björnstammen, Babian, Andreas Grega, Daniel Adams Ray, The Cure, Adrian Lux, Makthaverskan, Guldgossen och Hästpojken. Samt annan fin musik.

Skulle bara säga det så trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0