Är bara lite sur på min telefon nu

Jag sitter här och ler. Det går så himla bra med projektarbetet just nu och jag tänker att jag kommer bli en awesome webbredaktör. Ska webbutveckla skiten ur allt! Att en sån sak kan göra så mycket med mitt humör är rätt fint. Motivationen är på topp och för med sig ännu mera hopp (som jag ju lever på jämt).

Det blåser nåt fruktansvärt ute men ska ändå ta en promenad sen. Har stirrat på skärmen hela dagen (med utmärkt resultat). Och imorgon åker jag till Elin i Jönköping. Tillsammans med Fia och Johanna (som annars befinner sig i Norrköping och Oskarshamn). Ja vi har spritt ut oss men i helgen är vi tillsammans i bibelbältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0