Men, vem vill bliva stor?

Sista dagen att söka högskola. Jag är inte jättesugen på att plugga i höst men söker ändå ifall ifall liksom. Söker:
Kulturstudier 30 hp, Genusvetenskap 30 hp, Påbyggnad på Webbredaktörsprogrammet 60 hp, och Litteraturvetenskap 30 hp (i den ordningen). Spridda intressen jag har, bestämde ordningen 2 min innan jag skickade in anmälan. Hoppas det blir bra, hoppas jag har ett jobb i höst istället. Orkade inte söka nåt stort program för det har jag ju läst nu. Orkar inte sådär jättemycket mer och jag vet ändå inte exakt vad jag vill bli.

Och så lyssnar jag på lite Bob Hund...
"Nu fantiserar han igen" 
"Nu fantiserar du igen" 
"Vad skall du bli när du blir stor?" 
Det ringer alltid i mitt huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0