Se på mig nu, vad tycker du?

Jag vill ha en tatuering med en textrad av Markus Krunegård (eller nåt från Fight Club kanske). Gärna nåt från Hets, mindre gärna från Laakso. Men jag vet inte vad, kan inte bestämma mig. Känns som "Dålig på vardag och duktig på fest" kan bli fett jobbigt att ha i framtiden. 

Hela livet var ett disco?
Hela livet är så underbart när man är korkad tom och glad?
Hela världens hunger samlad i mig?
Svart är ingen färg det är så man känner sig?
Jag ser dem klättra i träden för att se mer av världen?
Visst exploderade vi fint?
Allt gör mindre ont sen?

Fast måste nog va bara några få ord. Bjuder på de fina raderna som inspirerat mig till denna blogg istället...
Det är många som känner sig manade
Att visa upp sina hjärtan på allmän plats
Men alla mår dåligt och alla mår skit
Håll det där för dig själv och ditt usla liv

Kommentarer
Postat av: Johan

"Allt gör mindre ont sen.." på insidan av vänsterarmen, vid biceps typ. Med typsnitt Monotype Corsiva. Så jäkla hett!

2011-04-02 @ 11:14:52
URL: http://unlaboured.blogg.se/
Postat av: Lisalull

SV: Låter fint, jag vill ha nåt på insidan av armen!

2011-04-02 @ 19:22:47
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0