Allting kommer bli bra

Vaknar upp
Känner ingenting men
Känner igen allt
Allt vi sa vi visste känner jag igen
Vi visste ingenting
Men det visste vi inte då

Vi minns hur vi sa
"Allting kommer bli bra"
Och det var sant
Vi visste bara inte hur
Vi visste inte att det skulle bli så här
Att det skulle bli bra så här
Det kändes omöjligt då

Allt kändes omöjligt då
Då när allt var möjligt
Vi sa inte det men jag tänkte det
När vi stod på gatan en vinternatt
Det är det ögonblicket jag minns allra bäst
Trots att jag inte minns det särskilt väl

Hur vi gick ut i kylan och kändes oss som barn
Det är det där jag alltid kommer minnas
Bara det
Hur vi alltid kommer vara barn i varandras ögon
Och det är därför allting kommer bli bra nu
Bara därför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0