Inget är konstant, det är sant

Kan inte skriva längre
Allt som kommer ur mig är pretentiösa ord om livet
Fult
Om hur jag gett upp
För längesen

Och allt det där jag trodde jag visste om mig själv är inte sant
Inget i mitt liv är konstant
Ger upp idag och är fylld av all världens hopp imorgon
Denna cirkel om och om igen
Men allt hopp i världen kan inte ta mig genom ännu en vinter

Så kom, snälla nån
Håll om mig även om jag säger att jag inte vill
Egentligen är det bara det jag vill
Vad är livet mer än bara det?
Vad ska vi göra ända fram till maj?

Håll om mig sen
Jag fördeppar för snart är det höst
Jag orkar inte anstränga mig då
Så måste bygga upp immunförsvaret nu
Vet inte hur man gör
Det är dömt att misslyckas

Min hjärna håller mitt hjärta vid liv
För mitt hjärta är trögt
Och jag tror inte att jag har tänkt så här klart i hela mitt liv
Jag önskar bara att jag kunde få ur mig
Allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0