Emmabodafestivalen 2011 (Sitter fint)

Här kommer lite Emmaboda-bilder, fint va! Vi bodde på exakt samma ställe med exakt samma Viktor och Daniel som förra året och det var fantastiskt att träffa dem igen. De är från Mjölby och pratar lite roligt. Detta kortet är taget precis när vi kommit dit så därför ser de ganska fräscha ut här.

Jag gillar att va på bild med Daniel för då ser jag fräsch ut. För det gör han aldrig på kort. Jag ser också himla glad ut här. Och det var jag väl med!

Sen träffade jag två andra gamla Emmaboda/Popaganda-vänner i Yelle-publiken

Den svenska björnstammen var vackert. Jag vevade med en glowstick och sjöng.

Sture var söt som vanligt

Sen lekte vi med snören med våra nya vänner

Jag missade allt jag ville se för jag hade det bra under partytältet. Där regnade det inte. Men jag och Daniel sprang i alla fall iväg till Familjen. Där var det ös!

När det var dags för frukost var det lera, lera och lera.

Men vi var rätt torra här under ändå. Så länge vi inte satte oss i leran då.

Lille campet. Philip, Fia, Robin och Alexandra var också där.

Stephanie var fin när solen kom

På natten var det dags för Infected Mushroom och då var vi trötta och trasiga

När vi skulle hem föll campet ihop. Men det gjorde ju inget. Vi hade det så sjukt awesome så önskar att det pågått ett par dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0