Way Out West 2011

Tänkte bjuda på lite Way Out West-bilder. Men först; publiken då Stefan Sundström spelade på Mariaplan!

Såå.. På WOW började jag med att se Explosions in the sky lite grann men tog mig sedan till The Hives


Sen snurrade jag runt och gjorde lite allt möjligt under Fleet Foxes spelning för fick inte ifatt Henrik. Men tillslut såg vi Robyn samtidigt som jag åt smålandsrulle.

Efter det njöt jag av en timme Thåström och drog sedan in till stan för att möta upp Johanna, för vi hade bokat tid för öl. Vi hamnade på Kellys och spelade Alfapet med våra bordsgrannar.

Dag två av Way Out West började med Tallest man on earth. Joinade Henke i publiken en stund innan det blev för varmt och jag var tvungen att sätta mig ner.

Sen hann jag med Noah and the whale, Säkert och lite Wiz Khalifa innan jag skulle börja jobba. Jag var nattvakt och hade koll på WOW-skylten utanför området till morgonen. Sen sov jag hela söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0