Stormar igen

Det är storm i sverige, orkaner i skåne
Det har stormat i mig det senaste året
Alla är rädda, men jag är glad över att slippa vara ensam och rädd idag
Oljud utanför mitt fönster. Jag tog en omväg hem för när ena bron stängs av blir det kaos på Hisingen. Sen sprang jag från bussen för att inte försvinna med regnet. Och jag lyssnade på låtar om detta väder som görs av mina husgudar (Krunegård och Säkert!).

Det är storm i Sverige, orkaner i Skåne
Det har stormat i mig det senaste året
Alla är rädda, men jag är glad över att slippa vara ensam och rädd idag

Och...

Det är så lugnt i dig när allting stormar utanför
Jag skulle gott ha kunnat somna
Men som vanligt ingen rast, ingen ro

Ikväll ska jag titta på film och imorgon efter jobbet åker jag till Vetlanda för att fira nyår. Borde offra nåt till vädergudarna för att det inte tar mer tid att ta sig dit än normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0