2000 miles

Jag var på så kallad Collegefest i lördags. Jag drack öl ur röda plastmuggar, så som jag alltid drömt om. Och varenda låt de spelade kunde jag utantill även fast jag inte kom på vilket bandet var. T ex Cauterize som jag lyssnade på så mycket för många år sedan. Och plötsligt fick jag Mest i huvudet. Ska nynna på deras låt 2000 miles resten av kvällen.
Did I miss your call again?
No, you never called
It was a thought inside my head
I checked my caller ID
There was every number
Bu the one I wanna see.Jag var på så kallad Collegefest i lördags. Jag drack öl ur röda plastmuggar, så som jag alltid drömt om. Och varenda låt de spelade kunde jag utantill även fast jag inte kom på vilket bandet var. T ex Cauterize som jag lyssnade på så mycket för många år sedan. Och plötsligt fick jag Mest i huvudet. Ska nynna på deras låt 2000 miles resten av kvällen.
Did I miss your call again?
No, you never called
It was a thought inside my head
I checked my caller ID
There was every number
Bu the one I wanna see.
Jag var på så kallad Collegefest i lördags. Jag drack öl ur röda plastmuggar, så som jag alltid drömt om. Och varenda låt de spelade kunde jag utantill även fast jag inte kom på vilket bandet var. T ex Cauterize som jag lyssnade på så mycket för många år sedan. Och plötsligt fick jag Mest i huvudet. Ska nynna på deras låt 2000 miles resten av kvällen.

Did I miss your call again?
No, you never called
It was a thought inside my head

I checked my caller ID
There was every number
But the one I wanna see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0