Sysselsätter mig med pärlor

Kanske är det dags att ladda upp nån liten bild på denna blogg
Och kanske är det dags att skaffa mig ett tidsfördriv
Idag lyser solen och jag börjar vänja mig vid tristessen
Borde sitta här hela mitt liv för att
Sänka förväntningar så att jag slipper bli besviken

Fast det var inte alls det här jag skulle säga egentligen, jag ville bara visa upp mina verk. Anledningen till att bilderna ser lite skumma ut är för att jag speglas mot ramen.

Diskett-tavlan är egentligen gammal och jag har nog visat den här förut. Men den står på min byrå och är fin fortfarande.

Mumintavlan pärlade jag i början av vintern. Inser att den ser helt krokig ut på bilden men det är den inte egentligen. Tror jag inte.

Och så det senaste tillskottet, inramad så sent som idag! Den enda av dessa tre som faktiskt är strykt med strykjärn (de andra är bara tejpade på baksidan för jag vågade inte annat).

Och så här ser ett hörn i mitt rum ut. Flyttar om sakerna där cirka en gång per dag (kanske mest i brist på annat att göra) men så här ser det ut idag. Märk också min nya TV som sticker fram lite till vänster!

Någon som har idéer om vad jag borde pärla härnäst? Har lite idétorka...

Kommentarer
Postat av: Johan

Så jädra fint! Vill också ha en bob hund pärlplatta.. jag tycker du borde lägga lite pärlplatta från någon riktig bild typ. Eller kanske en Rocky

2011-02-12 @ 14:05:04
URL: http://unlaboured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0