Manic scheming, heavy dreaming

Jag älskar att det är fredag idag
Fast jag vet inte varför
Jag har inte direkt något planerat idag eller i helgen

Jag har inte direkt planerat något i februari
Borde hälsa på i Halmstad fast hon kommer hit nästa helg
Sen Norrköping, Oskarshamn
Och så vill jag till Göteborg om och om igen...
(Det var värst vad alla bor på alla ställen!)

(Och jag fick precis ett samtal
Från ett jobb jag sökt i stora stan
Och när jag flyttat ska jag ringa dem!)

Nu ska jag försöka skriva en lättläst text och en nyhetsartikel och så behöver jag granska min webbnyhet lite mer. Och så måste jag spåna projektarbete. Det känns som en kul grej att syssla med i vår men den skrämmer skiten ur mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0