Öland Roots 2011

Så här vare! Jag och Johanna tog oss dit i ösregn och släpade på packning och var så blöta som man bara kan va. Men vi tog en öl och under natten torkade allt så det löste sig.


Johanna tittar på Glesbygd'n. Sen jobbade vi. Det var bra gjort av mig, vill nog jobba där nästa år med.

Lilla gänget på promenad ner till stranden. Vi tog samma omväg varje gång och lärde oss aldrig.

Lilla gänget hälsade på i Haga Park (Johanna är så himla rolig på den här bilden)

Million Styles. Inte för att det är min favorit men det var bra ändå.

Strandhänget började vid ett på natten. Varje natt dansade jag där till morgonen kom.


"Va snäll mot din fina granne (plocka upp efter dig)". Och - det var faktiskt väldigt rent överallt!
Jag hade en fantastisk helg, synd att festivalen är så kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0