Vad jag skrev 29 januari 2011 kl 00,16

har alltid varit en drömmare
så blir alltid så besviken när jag upplever det i verkligheten.
Lisa Svensson säger
haha naaw. men jag är nog likadan!
HenrikLennartsson! säger
haha, det är synd om oss!
skev verklighetsuppfattning är väl synonymen?
Lisa Svensson säger
synonymen till vad?
HenrikLennartsson! säger
en drömmare!
en drömmares syn på livet.
Lisa Svensson säger
haha! mycket möjligt!
HenrikLennartsson! säger
eller bara ren wishfull thinking.
Lisa Svensson säger
men våra syner på livet kan ju va mkt finare
HenrikLennartsson! säger
är alltid mycket finare.
Lisa Svensson säger
därav besvikelsen sen när vi vaknar!
Vi har alltid varit drömmare
Som blir besvikna på verkligheten
Det är synd om oss för
Skev verklighetsuppfattning är väl synonymen
Till drömmare
Vi har en drömmares syn på livet
Eller bara ren wishfull thinking

Men våra syner på livet kan vara mycket finare
Är alltid mycket finare
Än verkligheten
Därav besvikelsen sen när vi vaknar

(Fast det var mest min vän i Skåne som skrev det. Utan en tanke på hur vackert det var)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0