Jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för att va' med dig, kan aldrig dra en gräns

Jag har tappat greppet, vet inte in och ut
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
Jag vill älska dig, och jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står i vägen
Och jag gör allt för att behålla förståndet 
Men jag har fastnat i ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK

Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig i blodet

/Anton Kristiansson
Det här är en sån låt jag hade svårt att förstå förut.
Fattar inte varför. Förstår så himla väl nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0