Life on Mars

Jag har hittat ett band jag tycker väldigt mycket om. Eller att jag har hittat var väl att ta i, det var min vän Robin som tipsade mig och jag fastnade direkt, precis som jag alltid gör med den här typen av musik. Hur som helst, bandet heter Den stora sömnen och jag vet inte alls mycket om dem egentligen. Mer än att deras musik är nice. Och deras texter, kolla bara dessa utdrag jag gjort från deras låt Life on Mars:

Jag sitter här varenda natt
Har ett liv i periferin

Ingen behöver mig
Kan ingen behöva mig?
Som jag behöver er

Oh what a life on mars
Är det såhär det känns?
Att inte ha nånting kvar
Det finns ingen morgondag för såna som du å jag
Det finns inget lyckligt slut
För oss trasiga

För övrigt så lyckas jag alltid starta radion när Neon Tree's låt Animal spelas. Jag älskar den låten.

Ta oss längre ner så vi slipper seJag sitter här varenda natt
Har ett liv i periferin
Har provat ändra min stil
Men det är ingen mening att fortsätta drömm
Jag sover bort hela dar
Och alla mina vänner är på jobbet
Men’s jag ligger kvar och önskar att jag inte fanns
Ingen behöver mig
Kan ingen behöva mig?
Som jag behöver er
Oh what a life on mars
Är det såhär det känns?
Att inte ha nånting kvar
Det finns ingen morgondag för såna som du å jag
Det finns inget lyckligt slut
För oss trasi

Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: ja visst är bilden underbar!

2011-03-09 @ 14:20:04
URL: http://matverkstan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0