Vilka det var som spelade

Jag vill berätta om min vän i Skåne. Han jag aldrig träffat men känt i kanske sex år. Kanske sju, jag minns inte. I veckan drömde jag att jag träffade honom, och jag berättade följande för honom igår:

Vi var på samma spelning och jag såg honom gå därifrån. Jag sprang efter och ropade hans namn men han hörde inte för musiken spelade så högt. Tillslut hann jag i alla fall ifatt honom och då vände han sig om och när han såg mig utbrast jag i ett högt "HIHI!". Mycket konstigt det där.

Det var vad jag berättade. Han svarade: "Vilka var det som spelade?"
Sen satt jag och skrattade högt för mig själv en lång stund. Jag vet inte vilka som spelade men är det relevant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0