You've got more than money and sense, my friend, you've got heart and you go in your own way

Jag läser ju en himla massa bloggar och en av dem, tigerlilys, publicerade en fin lista som jag tänkte att jag skulle göra. För jag tror inte jag publicerat nån sån innan.

vem fyllesmsade du senast?
det var nog till nån som också var lite full och det stod "Har du fest party?"
var du singel på din senaste födelsedag?
näpp
tycker du att du slösar tid på personen du tycker om just nu?
antagligen
klockan är fyra på morgonen och telefonen ringer, vem är det?
haha fel nummer?
har du somnat i någons armar nyligen?
njaaa
har du träffat på någon och sedan gömt dig med flit?
haha har säkert hänt
kommer du ha ett förhållande inom tre månader?
alltså vet ej
håller du på att falla för någon?
faller alltid =)
blir du blyg inför den du gillar?
speciellt den ja
kysste du någon 2010 som betyder mycket för dig?
ja!
har du fått hjärtat krossat?
svarar som tigerlilys; kanske inte krossad. mest trampad på.
pratar du fortfarande med den du kysstes med första gången?
ne inte riktigt
blir du obekväm när man pratar om sex?
beror på!
kysst någon som är äldre än dig?
ja :P
vad ser du fram emot?
vår, sommar, håkan-spelningen i juni
blivit kysst i regnet?
tror ej, tror inte det är så gött heller
är det något du vill ha just nu?
det är det ju säkert! =)
vem fyllesmsade du senast?
det var nog till nån som också var lite full och det stod "Har du fest party?"
(Referens: sök på Mikael Bengtsson på Spotify)
var du singel på din senaste födelsedag?
näpp
tycker du att du slösar tid på personen du tycker om just nu?
antagligen
klockan är fyra på morgonen och telefonen ringer, vem är det?
haha fel nummer?
har du somnat i någons armar nyligen?
njaaa
har du träffat på någon och sedan gömt dig med flit?
haha har säkert hänt
kommer du ha ett förhållande inom tre månader?
alltså vet ej
håller du på att falla för någon?
föll för längesen
blir du blyg inför den du gillar?
det beror på vem det är jag gillar
kysste du någon 2010 som betyder mycket för dig?
ja!
har du fått hjärtat krossat?
krossat ibland, trampat på ibland
pratar du fortfarande med den du kysstes med första gången?
ne inte riktigt
blir du obekväm när man pratar om sex?
beror på!
kysst någon som är äldre än dig?
ja :P
vad ser du fram emot?
vår, sommar, håkan-spelningen i juni och blink 182 i london i juli
blivit kysst i regnet?
tror ej, tror inte det är så gött heller
är det något du vill ha just nu?
det är det ju säkert! =) kom ge mig massage till exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0