We are untouchable, untouchable is something to be

Idag lyssnade jag och Robin på när Mats Jonsson och Liv Strömquist berättade om sina serier på biblioteket. Så himla värt.

På vägen dit blandade min mobil fram tre låtar som tillsammans får mig att tänka på en gammal fantasivärld. Och jag vill berätta vilka låtar det är för de är rätt så olika men när de kommer på rad skapar de mening: Against me! - Walking is still honest, Boxcar Racer - There is, Ras Cricket - Skin. Sen bytte jag till Laakso och nynnade "da da da da da da da dancing queen" istället.

På fredag åker jag till Norrköping för att hänga med Johanna en helg. För det kan man inte göra för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0