Sånt jag gör

  • I fredags var jag och Robin på Sticky Fingers och såg Boris & the jeltsins. Jag tänkte att de är kanske mitt nya favoritband.
  • Igår såg jag filmen Jag saknar dig, och jag gråter fortfarande. Herregud vilken film.
  • Eftersom jag mest sov hela dagen igår så gick jag idag på promenad längs hamnen och nu tvättar jag. Så är jag kanske redo för en arbetsvecka till.
  • På fredag kommer Johanna och Hannah hit från Norrköping. Då ska vi på Hagateatern och kolla på Whatever LOVE means. På lördag går vi kanske på Full Clip på Henriksbergs Ballroom. Det kommer bli en fin helg det där.
  • Förresten så är jag förälskad i chai latte också. Det smakar som jul fast året runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0