Bokmässa & dansdansdans

Jag har haft en så himla fin helg. I fredags låg jag i min säng hela kvällen och försökte att bli lite mindre förkyld. Somnade tidigt och gick även upp tidigt på lördagen för då gick jag på bokmässan med Alexandra och Karolina. Jag köpte Nanna Johanssons söta kalender för 2012 och en affisch av Sara Granér. Denna sitter nu på min vägg:

Jag åkte hem och vårdade förkylningen lite till innan jag drog till Alexandra och Robins nya lägenhet. Sen blev det fest hos hennes syster med en överraskning som gjorde att vi lipade lite grann (Alexandra fick en bok med foton och texter och grejer. sjukt fint).
Sen dansade jag till jag blev trött och var hungrig men vi hittade bara korv och jag tror jag tog en sådan tugga ändå. Jag hamnade på efterfest där jag tappade rösten.

Igår sov jag mycket och var mest bara tyst. Hade en awesome granne som fixade honung till min hals. Jag var bakfull och euforisk, sådär som man är ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0