Förra hösten

När sommaren börjar ta slut och det börjar bli dags för höst fylls jag alltid av blandade känslor. Jag börjar tänka på samma tid för ett år sen och när jag tittar på bilder från den tiden saknar jag det lite grann. Jag hade faktiskt en rätt fin höst förra året. Bland annat såg jag och Fia ut såhär när vi hälsade på Elin i Jönköping:


Norrköping var höstfint när jag hälsade på Johanna och vi gick på Humorhimlen där jag bland annat botade min Josefin Johansson-abstinens.

Det blev en del fina kvällar i min lägenhet också. Som att vi skulle ge den nåt extra innan jag flyttade därifrån. Jag, Alexandra och Felix lekte "Jag har aldrig.." på KM på onsdagar och var fulla innan det hunnit mörkna ute.

Johanna var tillbaka i stan och vi skulle se General Knas men det var så kallt ute så vi tog oss inte hela vägen.
Genom Alexandra träffade jag Robin och ibland hängde jag med Fia och Elin hos honom på Smålandsgatan.

Som till exempel på Halloween då vi var rädda för spökstudenterna och jag hade på mig min T-shirt med skelett-tryck.
Jag är nu lite sugen på årets höst ändå, när jag insåg att förra var så pass bra trots allt. Den här skulle kunna bli ännu finare, om jag bara vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0