Jag vill höra en öde helg explodera utanför ditt fönster

På lördag är det P3 Guld-galan och jag har inte vunnit några biljetter i år så får titta på det några kilometer ifrån istället. Och eftersom det är tråkigt att titta på gala själv så gör jag det med Psykopaten, som inte alls är en psykopat. I själva verket är det jag som är det.

Det är sånt jag ser fram emot lite grann för annars bara jobbar jag och eftersom det är januari nu så är det ganska tråkigt. Allt är lite tråkigare den här månaden. Jag tittar på senaste säsongen av Breaking bad och Boardwalk empire, samt lyssnar på gammal podcast.

I fredags var jag på Jazzhuset och insåg att där aldrig blir sådär kul som man vill. Så jag lämnade kommunen och vi startade en eld där i skogen och nickade medhållande till "är du lika trött som jag?". "Ja jag sover bort ännu en helg".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0