Musikhjälpen

Det har varit en jättejättemysig helg; i fredags slappade jag till, gissa vad, The L Word såklart. I sängen med en skål popcorn njöt jag av fredagskvällen.

I lördags bakade jag glöggtryffel och lagade mat med min favoritkonservburk. Mrs Chengs Green curry is the shit! Jag kom även fram till att jag ska göra egna falafel till jul, mums!
Thom kom till mig framåt eftermiddagen, och tillsammans med mamma tomtade vi lite hemma hos familjen Landtreter. Vi var utklädda och strök runt huset. Synd som fasen att tomteblossen vägrade tändas!

Söndag-morgonen började med att jag och Thom fastnade framför Musikhjälpen på SVT2 i flera timmar, fram till eftermiddagen. Jag städade och julpyntade rummet samtidigt som jag hade stenkoll på vad Kitty Jutbring, Henrik Torehammar och Ehsan Noroozi hade för sig i Malmö.

Om du inte har nåt för dig rekommenderar jag starkt att du sätter på tvåan, eller lyssnar på 99.7 på radion (P3 i Kalmar alltså!) innan fredag då projektet slutar.
Skänk gärna en slant till dem också (50 kronor så får du önska en låt). Klicka på bilden nedan för mer info.


Kommentarer
Postat av: Martin

Bästa som sänds i tv och radio på väldigt länge :D lyssnar 24/7!

2008-12-16 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0