En vanlig måndag

Idag var jag inne i skolan bara för att få reda på att min lektion var inställd. Så jag tog bussen hem för att fika. När jag satt i soffan och fikade och tittade på Ellen Degeneres Show kom jag att tänka på bilden jag tog på maten jag åt förra veckan:

Pasta med äggula
Hemgjorda falafel
Kokt brysselkål
Chilisås

Jag var sjukt mätt, bara så ni vet.



Jag skulle sedan starta datorn för att skaffa nya avsnitt av Pang Prego. Men det sket sig. Jag tror det är grafikkortet som glappar, och för tillfället glappar det nåt fruktansvärt. Så nu sitter jag på laptopen och tjurar för att den stationära datorn ser ut så här:
(Fy på att det inte hjälpte att kyla ner den med fläkten)

Dock insåg jag att jag har fullt med julsaker runtom mig, så ska nu städa bort dessa och kolla på Weeds.
Sen får jag se om jag pallar dammsuga. Det kanske blir en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0