Nattmänniska för första gången i mitt liv

Jag har inte längtat efter skolan. Det här jullovet har gjort mig alldeles för soft. Sovit bort hela dagen, tittat på tv-serier och film på natten.
Te, mackor, kex med massa god ost, glögg, julgodis har fyllt mina kvällar.
Jag har blivit en nattmänniska för första gången i mitt liv.

Och igår gjorde jag ett spontant beslut och drog till KM, Kalmars uteställe som har halva priset på onsdagar. Jag tänkte att jag ändå inte kommer kunna somna, och jag tänkte att om jag dricker lite alkohol så somnar jag nog tillslut. Men icke. Vid två-tiden hade vi tagit oss till Martins lägenhet. Jag och Thom fick låna hans säng medan Martin fick ligga på luftmadrass på golvet.
Jag började självklart vid åtta idag på morgonen, så jag masade mig upp och gick den korta biten det är mellan Martins lägenhet och Kagg. Dock hade jag sedan ett hål mellan tjugo i tio och halv två, så jag gick tillbaka till Martin och somnade om.

Nu har jag kommit hem, druckit kaffe, och funderar på att börja kolla första säsongen av Weeds.

Kommentarer
Postat av: Fifiona

vart bor martin nu, flyttade han inte in vid storgatan?

2009-01-08 @ 20:06:11
URL: http://fifiona.devote.se
Postat av: Lisalull

Han bor där vid Netto ungefär. Bredvid de nya lägenheterna vid den nya bron de byggde :)

2009-01-08 @ 20:12:06
URL: http://brankelfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0