Ängö here we come!

Igår fick jag och Thom en lägenhet i Kalmar! Vi ringde 30 min efter annonsen kommit upp på internet och vi fick åka och kolla på den direkt. Vi tog den snabbt som attans efter rundturen eftersom det var en annan snubbe som också ville ha den, och det var först till kvarn. Det är Rasmus Elms gamla lägenhet och eftersom jag inte är fotbollsintresserad vet jag inte om folk i resten av Sverige vet vem han är.
På tal om "kändisar", glömde nämna de jag och Johanna såg i Göteborg: Kitty Jutbring, Sissela Benn (hon som är Filippa Bark), Jonathan Unge + några fler mindre kända. De kändaste var ju inte jättekända de heller, men jag gillar dem!

Så, det är inflyttning för oss direkt så ska in ikväll och mäta och ha oss. Fasen va nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0