Det kan bli sämre men också mycketmycket bättre

Idag är jag glad. Vädret gör mig glad och jag var ute och gick en lunchpromenad runt kyrkogården jag bor granne med för en stund sen. I mina Converse för det kan man göra nu när det är vår. Men mina fötter har glömt bort hur skorna känns under vintern och nu har jag skoskav.
När jag är ute och går har jag en tendens att skriva ner allt jag tänker på mobilen så egentligen kanske jag bara skulle skriva av det här men jag orkar inte det. Nya tankar får det bli istället.

Jag hittade nyss en död fluga i mitt rum och jag ville inte ha den där så plockade upp den med papper, men jag tycker det är så jävla äckligt att plocka i döda saker. Kan inte ens döda en mygga utan att må lite illa. Tur att jag inte äter kött liksom. (Och egentligen kanske orelevant att skriva om döda flugor här men nu vet ni).

Sen tänkte jag skriva lite om att jag är glad, men kan inte formulera det på nåt bra sätt. Men jag har i alla fall bestämt mig nu för att vara glad ett tag. Sen kanske jag går ner mig men till dess ska jag le för att herregud jag är lite uppskattad i alla fall. (Ja mer konkret än så blir det inte just nu. Kanske ikväll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0