Taggad

Tänkte lägga upp lite bilder jag taggats i och så. De senaste månaderna. Nästan alla är Annas.


Den första maj åt jag pizza med händerna i Vasaparken. Sen målade jag Mad Men på ett stort vitt papper. Och Johanna och Johan var här och sov hos mig. Det var en fin valborg.

Jerry fyllde år en gång så jag drack rödvin på Alexandra och Robins balkong. Sen minns jag att vi mellanlandade hos Anna och försökte komma på vart vi skulle. Vi hamnade på Jazzhuset där Gnucci Banana var och det var svettigt där inne. Jag och Anna åt på Vasagrillen och jag tappade falafel på gatan och en tant satt bredvid och pratade om hur hon ville röka gräs. Och: "det är bra att du har rosa jacka för då känner jag igen dig även utan glasögon". (Alexandra tycker det är kul att jag minns såna här grejer så känns värt att berätta allt till hennes bild).

Parentes: Satt i Vasaparken även dagen efter den här kvällen. Det var svettigt och vi letade efter pizzerian. Satt på min filt en hel dag och fick sedan glass hos Anna som hon köpt för sina pantpengar, efter att vi fixat hennes disk.

Jag och Anna åt finfrukost i väntan på att Johannes skulle återuppstå från fredagsnatten. Vi körde senare till Hässleholm och Siestafestivalen och jag drack tusen liter vin och lyssnade på "Jag har vart vilsen Lisa" från festivalbesökare.

Här var jag hemma hos Anna och drack Eriksberg och ville inte till Henriksberg utan drog ut med Johannes på Clooneys och Maskinens efterfest. Blev av med min plånbok men fick tillbaka den veckan efter.

Här är en annan av Maskinens efterfester, Villan den gången. Ser så jävla konstig ut men gillar det på nåt vis. Det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0