Sista februarihelgen

Insåg att det snart är mars och jag har spenderat nästan två månader på samma ställe. Fast Göteborg är ju min favoritstad så det är kanske inte mer än rätt. Jag skulle åkt till Jönköping helgen som var men Elin bröt benet och enligt Fia måste det vara ödet att hon skulle komma till mig istället. Så i fredags drack vi vin hos mig och sen tog vi med boxen till finaste huset i Torslanda.

Ovan: satans fin utsikt (och satans fin tjej). Under: Hattfest


Oskar drack upp allt vårt vin och beställde taxi till Sticky Fingers. Där dansade vi massor och sen spelade vi plocke pinn och sen somnade vi. På lördagen lyckades jag och Fia ta oss på glitterfest hos Frida men vi var så trötta att vi aldrig tog oss ut på klubb. Efterfest direkt efter förfesten typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0