Tjugohundraelva

Januari

Flydde mellan Vetlanda, Norrköping och Göteborg
Lyssnade på gammal högstadiemusik
Såg Håkan Hellström för första gången på P3 Guld

Februari

Läste mängder av serier för att stilla min rastlöshet
Lyssnade på Håkan Hellström - Du är snart där kanske tusen gånger
Blev förälskad i Säkert! med Johanna bredvid mig
Satt uppe hela nätterna och lyssnade på skrikmusik

Mars

Var på inflyttningsfestival hos Johanna och Hannah
Flyttade till Göteborg och gjorde upptäcksfärder för att inte känna mig vilsen
Gick på Textival och fick en pratstund med mina favoritkomiker

April

Hälsade på Elin i Jönköping med Fia och Johanna
Dog lite av att se Anton Kristiansson uppträda
Hittade mitt namn i Rikets sal-boken
Åkte till Stockholm för att se på Dropkick Murphys
Firade påsk vid Kalmar Slott


Maj

Såg till att krossa mitt hjärta ordentligt så att det blev helt igen
Gosade med en katt i sängen och på balkongen
Dansade till FantomenK med Vetlanda-vänner

Juni



Blev en utbildad webbredaktör
Svettades till Andra Långdagen, Håkan Hellström och i Lisebergskaruseller
Gick på min brors student
West Coast Riot-festivalade med Johanna
Firade finaste Midsommarafton i mitt kök och andra platser i Göteborg
Svettades på Where the action is
Drack lakritsshots på balkongen och Rosita bland näckrosor



Juli

Levde sommarliv med Johanna i Göteborg
Funktionärsjobbade och dansade i Öland Roots-regnet
Var konstant blöt på Emmabodafestivalen


Augusti

Var förkyld i sommarstugor i Småland
Visade mamma och pappa min bostadsort
Gick på Way out west med min gamla Skåne-vän
Gjorde allt möjligt kul på Göteborgs kulturkalas

September

Jobbade för första gången som en normal människa
Tog farväl av sommaren med Håkan på Liseberg
Gick på bokmässan
Hade världens fest för Alexandra innan hon åkte till andra sidan jorden
Läste böcker och skrev mer än nånsin

Oktober

Drack öl med Robin på helgerna
Gick på teater med Johanna och Hannah som hälsade på
Förälskade mig i Chai Latte och allt annat med

November

Var i Norrköping för första gången på hur länge som helst
Hälsade på i Småland
Längtade till julen

December

Besökte Jönköping för det var så längesen
Hängde massor med Anna
Köpte biljett till Emmabodafestivalen
Besökte Lisebergsjulen två gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0