Glömmer hur man gör

Jag är dålig på ensamhet
Och det är konstigt för jag har övat ett helt liv
Och jag tror mig vara bra på det
Men det är så tydligt hur jag suddar ut mig själv
Ensam i mörka rum
Jag glömmer bort allting runtom mig

Jag sitter på golvet
I ett hörn och jag känner att det drar kallt från nånstans
Jag är inte här
Jag är ingenstans
Jag vet inte vart jag vill vara nu
Eller vad jag vill göra nu

Tar en klunk ur vattenglaset
Behåller vätskan i munnen för
Jag har glömt hur man gör sen och ingen kan förklara nu
Jag är så himla liten nu
Jag kommer aldrig att bli gammal, jag vet inte hur man gör

Stänger av musiken, släcker alla lampor
Jag trodde det var vår nu
Jag trodde vi tinade upp nu
Men himlen är mörk och det snöade igår
Och den omvända vampyren suddas ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0