Mänsklig värme, snälla kom närmre

Det har blivit vår och jag vill bara lyssna på Håkan Hellström och min Ameh ni göteborgare-lista. Men idag är det Markus Krunegård och Maskinen som gäller för de har släppt nytt, det är så himla bra.

I helgen var jag och Alexandra hos Johanna i Norrköping och kollade på Thåström. Vi stod och njöt i ett folkhav och dagen efter låg vi på en brygga och åt thaimat. Sen kom Karolina och vi drack några öl till och dansade tills det blev sommartid.
Idag har jag världens hurtigaste kväll. Vanligtvis ligger jag bara i sängen och kollar serier men idag gör jag allt - tvättar, duschar, bokar påskresa, letar london-resa, ordnar filer och mappar i datorn och mobilen, skriver här, och så vidare... Nu ska jag hitta på nåt att äta. Är egentligen så jävla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0