Blir fint

Idag noterade jag första höstlövet. Antar att de syntes igår också men hade inte en tanke på det då. Det kommer vara så där jävla fint snart och det kommer som vanligt försvinna så snabbt att jag knappt hinner lägga märke till det. Men det blir fint.

Imorgon ska jag åka till Stockholm och leka med Bea en helg. Vågar knappt tänka på hur länge sen det var vi sågs senast. Tanken var att de fina mjölbypojkarna som var en del av emmaboda-campet skulle följa med men det blir bara jag. Men det blir fint.

Igår skickade jag in högskoleansökan. Så har jag tur kan jag plugga litteratur i vår men har jag annan tur så åker jag runt i Europa med Anna. Jag vill verkligen det om hon blir sugen på att lämna Australien. Men annars som sagt, plugga. Det blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0