Mobilbildsbomb

Här är Jerry när vi är på väg till hans lägenhet i Malmö. Tycker det är en härlig bild. Jag och göteborgsflickorna Anna och Johanna hade en så himla fin helg där för några veckor sedan. 
Sen hade jag hiphopvecka som jag bland annat spenderade på Colors på Nef. Här är Anna på väg dit från Hannah och Karro.

Där hade de förresten färgglada drinkar. Jag drack den röda men önskar jag hade tagit den blåa för den smakade blåbärssoppa och det är så jävla gott.

Några dagar senare blev det ännu mer hiphop. Till exempel en suddig Simon Gärdenfors.

Och sen Henry Bowers. Så jävla bra kväll det där var.

En söndag gick vi på Moon Thai Kitchen och jag försökte fota för det var så fint där men alla finisar blev suddiga. Som vanligt.

Förra helgen var Johanna här och vi firade våra födelsedagar (som har ett mellanrum på tre månader) med hotellfrukost och diverse kul grejer.

I måndags var Anna hos mig och gjorde handfatet blått.

Och det är är resultatet!! Jag har gröna längder och jag älskar det så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0