Mobilbildsbomb

I och med att det nu går att ladda upp bilder här direkt från instagram (jag heter brankelfnatt där, följ mig då!) så har jag fixat lite bredare format på allt. För det blir snyggast och enklast så. Det firar vi med bildbomb för det var ett tag sen.
Först en bild på när jag coolar mig en fredagskväll innan jag drog ut på jag-minns-inte-vad.

Ett tag hade vi en katt i lägenheten. Han besökte min säng och gosade på mig

Johan fixade så att jag och Johanna fick se Markus Krunegård när han kom till gbg! Efter den här bilden tappade jag mobilen i toaletten och vi drog till Kings Head.

En annan dag bjöd jag Robin och Alexandra på chili sin carne. Sen chillade vi i min säng.

Och så fick jag äntligen träffa Elin och Fia i Jönköping. Det var himla längesen. Vi drack vin, målade på speglar och bytte alla hennes proppar när lägenheten blev helt svart.


Helgen efter kom Johanna till stan igen för vi skulle ha punkishelg. Startade med att se Tant struls allra sista spelning.

När jag kom hem från jobbet dagen efter hittade jag henne i mitt rum såhär:

Vi klädde på oss och åkte ut till Askim i spöregn. Sen åkte vi till stan och såg Twopointeight på Sticky fingers

Helgen efter det skulle vi till Pustervik men vi hamnade på Jazzhuset. Men det var jättekul där och Jonatan försökte prata i telefon

Nästan exakt en vecka senare var jag på Jazzhuset igen. Innan dess bjöd Paco på födelsedagstårta i form av big pack-glass

Och då var det Johannes tur att ringa från Jazzhuset

Katten kom på besök igen. Trivdes i mitt fönster bredvid adventsljusstaken

Fredag igen. Och jag flätade håret för att dricka öl på Kellys med Jonatan och Paco

Efter några få timmars sömn tog jag och Alexandra en buss till Malmö. Där gick vi förbi Musikhjälpen

Sen var vi hemma hos Jerry och vi drack lite öl. Sen spelade vi biljard och dansade på Debaser

När jag skulle ta tåget till Kalmar fick jag ta göteborgs juligaste spårvagn. Fick pepparkakor och det spelades julmusik.

På julafton startade jag dagen med att kolla sista avsnittet av Mysteriet på Greveholm med granen som jag klätt i bakgrunden. Och pappa där borte med.
Julen gick och när jag kom tillbaks till gbg drack jag öl igen. Vem hade kunnat gissa.

Och så nyår! Vi käkade massor av mat hemma hos mig. Fullsatt kök och sedan fyllde vi Älvsnabben för att ta oss till Henriksberg. Där spenderade jag årets första timmar. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0