Lisas kavalkad

Jag ska härmed fortsätta mitt tjat om Bulgarien och Pang Prego eftersom jag nu vaknat till och eftersom det är vad som fyller min hjärna för tillfället...

Bästa med Bulgarien
  1. Värmen
  2. Priserna
  3. Festställena
Sämsta med Bulgarien
  1. Maten smakade skit
  2. Otrevlig personal överallt
  3. Vår pool var ett jäkla hemmabygge (inte för att det gjorde nåt egentligen, men ändå!)
Så, då var det sagt, vad bra! Då fortsätter vi till Pang Prego...
Vad jag ville säga om detta fantastiska program denna gång var att deras signaturlåt är sjukt bra! Den heter Djurens kavalkad och görs av Pluxus, och jag älskar den!
Vad jag mer älskar finns på http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/artikel.asp?ProgramID=2782&Artikel=1186315 .

Där ja, även den avklarad! Vad har jag mer att säga denna lördag som börjar bli kväll?
Jo, jag hatar mitt schema.
Det är det sämsta schema som finns.
Varje tisdag och torsdag har jag 4 timmars hål.
Om någon har ett tips på vad jag ska göra dessa åtta timmar per vecka, vill jag mer än gärna höra detta!

Mina idéer:
  • Plugga
  • Sticka hem till Thom en stund
  • Shoppa
  • Träna
Och för er som inte insett det än - jag älskar meningslösa små listor!
Nu ska jag spela www.y8.com/games/Castle_Wars
Ha det guttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0