Tvserie-knark

När jag tittar på TV-serier glömmer jag mina problem. Men när det är slut minns jag mina än en gång, och dessutom har jag tagit till mig karaktärernas problem också. Det är den nya sortens drog, och jag måste se mera nu.

Jag är ensam hemma för tillfället, och det är skönt att komma hem så. Dock kommer resten snart, men till dess njuter jag av min ensamhet en liten stund.
Det låter jättekonstigt, och jag tror det är en hund som aldrig kan sluta skälla utanför huset. Jag hoppas det iallafall, för jag är så rädd av mig så det finns inte. Därför skulle jag aldrig våga bo helt själv.

Jag stillar min lilla vinterdepression genom att jag tvingade hem Thom till mig och titta på Desperate Housewives igår. Idag minskade jag min restid till och från skolan lite grann genom att jag körde bil.
Och imorgon har jag bara en lektion på morgon, så rent tekniskt får jag göra vad jag vill. Men jag ska jobba med lite projektarbete tillsammans med Johanna. Kanske julhandla? Jag har inte gjort det än!



Min mamma bestämde sig denna jul för att hon inte orkar köpa julklappar. Därför ger hon mig och min bror pengar för att göra det själva. Alltså inte till oss, utan till kusiner och liknande. Den eviga frågan är bara; vad ska man köpa?

Jag önskar dock att jag kommer hem i rimlig tid imorgon, för jag är sjukt sugen på att baka. Jag funderar på några slags brödbullar, för det är så gott!
Nu ska jag leta recept, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0