Jag önskar att jag kunde läsa

Okej, rubriken är väl till viss del fel, jag kan läsa, dock inte alltid så snabbt. Kanske för att det finns så sjukt mycket annat att göra som jag av nån anledning lägger mer tid på. Till exempel så skriver jag hellre än läser, men för att kunna skriva bra måste man läsa rätt mycket. Tror jag iallafall.
Har nu klurat ut lite böcker som jag SKA läsa, någon gång under mitt liv. Förmodligen inom en snar framtid.

  1. Daniel Kellermans Black Moon Party
  2. Fight Club och andra böcker av Chuck Palahniuk
  3. Per Hagmans böcker
  4. Andreas Romans böcker
  5. Daniel Boyacioglu
  6. Navid Modiris bok när den kommer
Sen får det räcka, jag har rätt mycket att göra med de här böckerna tror jag! Herregud...
Måste hinna se tv-serier och filmer också, tex...

  1. Andra säsongen av Californication när den kommer
  2. Alla Ghost Whisperer-avsnitt jag har hemma
  3. Alla andra filmer och serier som jag har
Inte lika specificerad och lång lista, dock inte lika genomtänkt heller. Så där har jag också nåt att göra - en lista på filmer och tv-serie! Herregud...Jobbigt liv man har ;)

Och så ska jag skriva en massa också, men först ska jag som sagt till E-bodafestivalen och lite, då hinner jag ju knappast blogga. Men det gör nog inte så mycket, min blogg är ju inte så stor (än, mohahaha!).
(Jag ska ta över världen)

BTW, den här rosaröda färgen på håret vill jag ha igen. Den hade jag för två år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0