Glossy side down och Club Sticky

Jag skulle precis skriva ut ett foto från datorn
Kan aldrig komma ihåg på vilket hål man ska lägga den för att skrivaren ska skriva rätt
Jag gjorde fel
Så nu måste jag påminna mig själv inför framtiden
Det ska vara GLOSSY SIDE DOWN för helvete!
När det är femtio procents chans gör man alltid fel och
Jag pallar inte lägga två fotopapper på en bild!

Nu ska jag starta om datorn för den tjatar om det
Dessutom lägger jag in bilden som jag skulle skriva ut
Gör ju inget om Åsa ser den här innan söndag, hon vet ju ändå inte vad hon får för present!



Insåg nu att jag kunde ju matchat kortets färg med paketet (gulbrunt)
Men jag var sugen på lila så så fick det bli!



Ses på Monokrom imorgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0