Från öst till väst

I lördags var jag i Göteborg och kollade på Navid Modiri & Gudarna tillsammans med Johanna. Vi hade riktigt kul, och eftersom de haft sina nya låtar på MySpace innan skivsläppet kunde jag sjunga med i de nya låtarna också!
Jag och en annan tjej stod och ropade på David då Navid säger: "Mycket tjat om David här!". Då började jag ropa på Povel istället, varav Navid svarar "Ja, och Povel också då!".
En annan kul grej var att Navid kände igen mig från förr, ja, jag är väl lite av en stalker men det får man ibland. Köpte en fin liten t-shirt också! (Se bild).
För tillfället väger jag vilket som var årets bästa spelning; Navid, NOFX eller Bad Religion? Det lutar sjukt nog mot Navid och gudarna! <3
Såå.. vad ska jag nu längta efter? JO! Tysta Mari och Millencolin i december, wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0