Jag älskar P3

Jag har länge haft en liten förälskelse i P3 men nu tror jag det har övergått till kärlek. Jag älskar Morgonpasset med Martina, Kodjo och Hanna, jag älskar Brunchrapporten, Kvällspasset och Mammas nya kille. Christer med sitt gäng, Henrik Torehammar, och alla andra! Till och med mina favoritpojkar Navid Modiri och Markus Krunegård hänger där lite då och då.
Men framförallt älskar jag Pang Prego. Detta humorprogrammens humorprogram, som Christer skulle sagt, som inte riktigt varit sig likt sedan Jesper slutade men som nu kan få sig ett lyft igen med hjälp av vår kära Nanna.
Jag har verkligen gått över från egenvald musik i mp3n i öronen på bussen, i skolan, hemma, till P3 dygnet runt.
Jag älskar dig P3!

Kommentarer
Postat av: maria

svar: ja jag jobbade i grillen på emmaboda, haha! vilket sammanträffande :)

2009-05-01 @ 21:30:36
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0