Musikaggressioner

Jag hatar musiken som spelas på radion för tillfället. Ibland kan den musiken funka, den går att lyssna på, jag får inte panikattack varje gång. Men visst är det så just nu; att man bara vill spy på radion när de spelar Pink, Kate Perry eller Lady Gaga dygnet runt? Pink var ju till och med cool för några år sen (eller så berodde det på att jag gick på mellanstadiet då).
Och inget ont mot kvinnliga sångerskor heller, jag lyssnar mest på det för tillfället, t ex Ladyhawk, CSS och Laleh. Jag önskar bara att de kunde variera sig lite. För är det verkligen nån som älskar den där jäkla So what-låten så mycket att den ska spelas typ hela tiden?
Dessutom kan man inte ens gå på ett friskis&svettis-pass utan att det spelas minst en låt av de ovan nämnda girlsen!
Fan ta min mp3 att vara sönder så att jag inte kan lyssna på lite normal musik i bilen (har t.o.m en adapter!). Fan ta bilen jag oftast får använda för att den inte har CD-spelare. Undrar om det är för krångligt att spela över musik på kasettband. Det kan nog vara värt det. Jag ska kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0